000 01337nam a2200289 4500
003 KOHA_MİRAKIL
005 20231103082606.0
008 231103b tu ||||| |||| 00| 0 tur d
020 _a 9786056195006
020 _a9786056195013
020 _a6056195007
020 _a 6056195015
041 _aTUR
050 0 _aHD 69
_b.H35
100 _aHaıgh, David.
_eauthor
245 1 0 _aMarka Değeri
_cauthor : Muhterem İlgüner
260 _aIstanbul :
_bMarkating Yayınları,
_c2012.
300 _a325 p. :
_bill. ;
_c22 cm.
505 _aÖnsor; 7 Markanin Tanimi; 11 Markanin Yasal Unsurlari; 25 Marka Degerlendirmenin Taribi; 40 Marka Degerlendirme Yöntemleri; 61 Markaya Ait Kazanglarn Tahmini ve Model Olusturulmasi; 103 Marka Agirlgi ve Basar (Performans) Ölçümleri; 125 Muhasebelestirme ve Bilançoya Kayit; 143 Bir Sirket Degerlendirilirken Dikkat Edilecekler; 155 Pazarlama Bütçelerinin Hazirlanmasi; 161 Deger Tabanh Pazarlama ve Marka Yonetimi; 175 Markalari Lisanslamak; 195 Degerlendirme Ilkeleri; 211
650 0 _922013
_a Brand name products Valuation
650 0 _922014
_aMarques de commerce
650 0 _922015
_aProduits de marque Évaluation
650 0 _922016
_aTrademarks
650 0 _915444
_aMarka Yönetimi.
700 1 _aİlgüner, Muhterem.
_eauthor.
942 _2lcc
_cBK
999 _c25041
_d25041