Multi-channel retailing / Lynda Gamans Poloian. (Record no. 18959)

MARC details
000 -BAŞLIK
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı 01690nam a2200241 4500
001 - KONTROL NUMARASI
control field 11152
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ
Kontrol Alanı KOHA_MIRAKIL
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Isbn 1563676303
041 ## - DİL KODU
Metin ya da ses kaydının dil kodu eng
050 ## - SINIFLAMA ve YER NUMARASI
Sınıflama Numarası HF5548.32 .P65 2009
090 ## - YEREL YER NUMARASI
Yerel Yer Numarası HF5548.32 .P65 2009
100 ## - KİŞİ ADI
Yazar Adı (Kişi adı) Poloian, Lynda Gamans.
245 ## - ESER ADI BİLDİRİMİ
Başlık Multi-channel retailing / Lynda Gamans Poloian.
246 ## - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Multichannel retailing
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Yayın Yeri New York :
Yayınevi Fairchild Books,
Yayın Tarihi 2009.
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA
Sayfa, cilt vb.sayısı xxii, 426 p. : ill. ; 24 cm.
505 ## - İÇİNDEKİLER NOTU
İçindekiler Notu The road to multichannel retailing -- Evolution and impact of multichannel retailing -- Components of multichannel retailing -- Multichannel customer behavior -- Multichannel retail profile > QVC -- Multichannel retail profile > J.C. Penney -- Strategic imperatives -- The strategic planning process -- Implementing multichannel strategies -- Cross-channel collaboration -- Multichannel retail profile > Red Envelope -- Multichannel retail profile > L.L. Bean -- Technology solutions -- Designing effective online stores -- Multichannel customer service -- Synchronizing the supply chain -- Business intelligence and the future of multichannel retailing -- Multichannel retail profile > Amazon.com -- Multichannel retail profile > Apple.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc The advent of the Internet has added another dimension to the way that merchandise reaches consumers. Integrating this technology with traditional retailing methods has become the dominant retail model. This book explains the principles of e-retailing and its relationship with conventional retail methods.
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Electronic commerce.
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Internet marketing.
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ
Konusal terim veya coğrafi ad Retail trade -- Computer network resources.
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA)
Sınıflama Kaynağı veya Raf Düzeni Library of Congress Classification
Koha item type Books
Holdings
Geri Çekilme Durumu Kayıp Durumu Sınıflandırma Kaynağı Hasarlı Durumu Kredi için değil Kalıcı Konum Mevcut Konum Alındığı Tarih Maliyet, Alış Fiyatı Toplam Ödünçverme Yer Numarası Demirnaş Numarası Maliyet, Yenileme Fiyatı Fatura Tarihi Materyal Türü
    Dewey Decimal Classification     Vitali Hakko Kreatif Endüstriler Kütüphanesi Vitali Hakko Kreatif Endüstriler Kütüphanesi 09/27/2011 58.33   HF5548.32 .P65 2009 008382 58.33 09/27/2011 Books
AKM
Gümüşsuyu Mahallesi, Mete Caddesi No:2
Beyoğlu, İstanbul
Çalışma Saatleri:
Salı - Pazar
10:00 ile 17:00 arası